Tvorba webových stránekBlog jen tak

optimalizace webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 21:12 v kategorii Novinky, přečteno: 226x

Cílem Search-engine Optimization bývá přivést na webovky návštěvu, bez návštěv je třebaže nádherný web nebožtík a je na nic.Nemůže být směrodatné jestli návštěva přichází z google, bývají i jinačí vyhledávače aol, seznam.cz, yahoo atd., poté tuhle máte socialní sítě jako zynga, twitter, pinterest.com a miliony jiných realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory ovlivňující hodnocení web stránek a předně i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Však dnes už je zřejmé, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technik. Máme možnost uvidět, že google klade především největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Mnoho provozovatelů internetových stránek investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě dobré, ale jestliže webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tolik dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz